Selamat Datang Februari 2011

12:46 PM

Sedar tidak sedar dah masuk bulan Februari dah..kata orang bulan untuk berchenta atau bulan kaseh sayang..sebut pasal kasih sayang ni kita mesti teringat kat seseorang..tak kisah la siapa orang tu.. keluarga ke..kekasih hati ke..kawan - kawan ke..sebenarnya kita berkasih sayang ni bukan untuk bulan Februari je...kalau boleh 365 hari setahun..

Semalam banyak perkara sedih berlaku..meninggalkan kenangan pahit manis penutup bulan januari..so sebagai hadiah kenang - kenangan kami buatkan satu hadiah special untuk si dia..siapa? kawan ..ala..kawan bukan boyfriend..kawan sekerja..tak sempat nak fikir beli hadiah lain ..nak tengok hadiahnya? boleh aje..


hadiah untuk sue..kerja baik2x tau..sedey nih ..hu hu

You Might Also Like

0 comment